【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

恨與田蕊妮合作舞台劇 Tiger唔介意被「唱衰」

發佈時間: 2023/05/19

田蕊妮(阿田)現正演出舞台獨腳戲《大離婚日》,她在劇中飾演MIRROR成員邱傲然(Tiger)的超級粉絲。前晚,Tiger帶媽媽前往捧場,謝幕時阿田邀請他上台合照。Tiger昨日到尖沙咀出席活動,被問到阿田是否其真粉絲?他謙稱︰「佢(阿田)有講係劇本咁寫,佢照做;佢一個人做晒個騷好勁,有機會都想同佢合作,我未做過舞台劇。(林日曦喺社交網話妒忌你?)佢話會唱衰我嘛,期待佢做舞台劇嗰時,睇下佢點樣唱衰我。」

另外,昨日Tiger首次單飛出席活動,笑言心情既興奮又緊張,問到是否想多接單飛工作?Tiger直言︰「有就當然好,因為要搵食,但無都唔會強求。」Tiger為《鮮浪潮國際短片節》拍攝開幕短片《是日精選》,售票情況熱烈,日前宣布加場,他表示︰「條片用咗好長時間、好多個通宵去諗,可以有多啲人睇到,係一件好欣慰嘅事。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

恨與田蕊妮合作舞台劇 Tiger唔介意被「唱衰」

Tiger首次單拖出席活動,雖然沒有11位鏡仔在旁,也不會不習慣。